8 Eylül 2012 Cumartesi

The Girl with the Dragon Tattoo (2011)


Ejderha Dövmeli Kız




Öncelikle bu filmin orijinalinin 2009 yapımı İsveç filmi olduğunu belirtmeliyim. Amerikanlar yeniden çekim yapmayı çok sevdiği için hemen buna da el atmışlar. Pişman oldum mu olmadım tabii ki :)

Ünlü bir gazeteci olan Mikael Blomkvist çok gizli bir olayı ortaya çıkararak ününe ün katmıştır. Artık bir dedektif gibi ona teklifler geliyordur. Çok zengin bir iş adamı ondan yıllar önce kaybettiği kızını bulması için yardım etmesini ister. İyi bir teklifte verince Mikael buna hayır diyemez. Zengin adam Mikael'in geçmişini iyice araştırmıştır. Bunu yapmak için de Lisbeth'i görevlendirmişlerdir. Çok yetenekli bir hacker olan Lisbeth nam-ı diğer Ejderha Dövmeli Kız onun temiz olduğunu söyleyince görevi vermişlerdir. Lisbeth kıt kanaat geçinen gotik bir kızdır. Tuhaf yaşamı çevresindekileri ilk görüşte ürkütüyordur. Yardımlarla ayakta duruyordur. Yine yardım almak için uyuşturucu tedavisi gördüğü kuruma başvurur ancak beklemediği bir teklifle karşılaşır. Görevli kişi kendisi ile birlikte olması halinde para vereceğini söyler. Hiç istemediği halde buna razı olur. Diğer taraftan Mikael olayı araştırıyordur ve önemli ip uçlarına ihtiyacı vardır. Bunun içinde profesyonel bir yardım alması gerekiyordur. Aradığı kişi Lisbeth'den başkası değildir. Lisbeth'in kendisine tecavüz eden adamdan intikamı dillere destan şekilde olacaktır. Filmin bu kısmını çok sevdim hatta bayıldım hemen belirteyim :)

Mikael sonunda Lisbeth'e ulaşacaktır ve beraber iş adamının kızını bulmak için çalışacaklardır.

Gotik tipli kızımız aslında ne kadar masum bir yüze sahip. Görmek için bu fotoğrafa bakabilirsiniz :)




0 yorum:

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts