10 Eylül 2012 Pazartesi

Silenced (2011)


Bu filmin konusunu ilk öğrendiğimde ve yorumları gördüğümde izleyebileceğimi sanmıyordum ama en sonunda karar verdim ve izledim.

İzleyecek olanlar varsa önce bir uyarı yapayım. Bu film gerçek olaylara dayanmaktadır. İşitme engelli çocukların eğitim gördüğü bir okulda, öğretmenlerin ve okul müdürünün çocuklara yaptığı işkence, tecavüz gibi konulara değiniyor. Oldukça cesur sahneler var. Bunları izleyebilmek için sağlam bir psikoloji gerekiyor. Filmde Kang In-ho karakterini canlandıran Gong Yoo okula yeni atanmış bir öğretmendir. Burada olan olayları fark edip bunu adli makamlara ileterek sonuna kadar savaşacaktır. Sonu çok yürek burkan türden bir film. Lanet olsun diyebileceğiniz türden. Oyunculuklara gelince Gong Yoo belki canlandırması gereken karakter böyle olduğu için bu şekildeydi bilemiyorum ama sanki sönük bir oyunculuk göstermiş gibi. Filmde oynayan çocuklar da oldukça başarılıydı.



Oyuncular














2 yorum:

Kore Delisi dedi ki...

Bende bu filmi ancak üç gün önce izleme ceseretini gösterebildim. Ama keşke izlemeseydim diyorum her aklıma geldiğinde resmen kahroluyorum o çocuklara ve filmin sonuna. Bloğa yazmak istiyorum ama hala sindirebilmiş değilim filmi, belki ilerleyen günlerde...

Neo dedi ki...

Evet izledikten sonra keşke izlemeseydim dedim ben de :/ Hele o sonunda yazanlar. Teşekkürler yorum için.

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts