16 Mart 2012 Cuma

"A Thousand Days' Promise" (2011)

Forget Me Mot
Beni Unutma





18 Ekim 2011 Salı - 07:25


Aslında bitmemiş bir diziyi yazmak pek adetim değildir ama bu dizi konusu ve Su Ae olması nedeniyle ilgimi çekti. Konu itibariyle A Moment to Remember filmine benzettim. Hafızasını kaybeden bir kadın yavaş yavaş sevdiği adamı unutuyor ve o adam da sevdiği için bir erkeğin neler yapabileceğini gösteriyor. İlk bölümünü indirip şöyle atlatarak kısa kısa baktım. A Moment to Remember ile bir bağlantı göremedim. Hikaye tamamen farklı bir boyutta ilerleyecek demek ki. Sonuç itibariyle aynı yola çıkacak gibi görünüyor. İlk bölümde gördüklerime gelince kore dizilerinde pek alışık olmadığımız ön sevişme sahnesi vardı. Kim Rae-won ve Su-Ae ilk bölümde hızlı bir giriş yapmışlar. Anladığım kadarıyla Su-Ae dizideki ismiyle Lee Seo Yun sevgilisi olan başka bir adamla kaçamak bir ilişki yaşıyor. Neyse bu kadar ön bilgi yeter. 

Benim asıl bahsetmek istediğim dizinin OST'si. OST konusunda Baek Ji-Young'un ne kadar başarılı olduğunu biliyorsunuzdur. Bu dizide de onun bir şarkısı var. Yine döktürmüş. Şarkının ismi de fenaymış. "It hurts here" Burası acıyor anlamı yani. Acıklı bir hikaye sizleri bekliyor demek ki. Şarkıyı aşağıdaki linkten dinleyebilirsiniz. 


Sonradan gelen düzenleme: Şarkının sözlerini de buldum :)

Baek Ji Young - 여기가 아파 (It hurts here)

여기가 아파 자꾸 아파 아무 약도 듣지가 않아
yeogiga apa jakku apa amu yakdo deutjiga anha
정든 손 잡아보면 조금 낳을 것도 같은데
jeongdeun son jababomyeon jogeum naheul geotdo gateunde

왜 그랬어 왜 나한테 나 없인 죽고 못 산다던 니가
wae geuraesseo wae nahante na eobsin jukgo mot sandadeon niga
최소한 달래는 척 뭐 그런 것 좀 하고 가야지
choesohan dallaeneun cheok mwo geureon geot jom hago gayaji

여기가 아파 우리 끝나버린 사랑 사랑
yeogiga apa uri kkeutnabeorin sarang sarang

때문에 흘리는 이 눈물 때문에 내 가슴에 멍이 들어
ttaemune heullineun i nunmul ttaemune nae gaseume meongi deureo

참 많이 아파 조금 건드리기만 해도 해도
cham manhi apa jogeum geondeurigiman haedo haedo

무너져 버릴 내 가슴에 상처 보다 더 큰 상처뿐인
muneojyeo beoril nae gaseume sangcheo boda deo keun sangcheoppunin
여기가 아파
yeogiga apa

못됐더라 차가웁더라 평소에 알던 니가 아니더라
motdwaetdeora chagaupdeora pyeongsoe aldeon niga anideora

싫었어 내가 많이 그럼 고칠 기회는 주지
sirheosseo naega manhi geureom gochil gihoeneun juji

여기가 아파 우리 끝나버린 사랑 사랑
yeogiga apa uri kkeutnabeorin sarang sarang

때문에 흘리는 이 눈물 때문에 내 가슴에 멍이 들어
ttaemune heullineun i nunmul ttaemune nae gaseume meongi deureo

참 많이 아파 조금 건드리기만 해도 해도
cham manhi apa jogeum geondeurigiman haedo haedo

무너져 버릴 내 가슴에 상처 보다 더 큰 상처뿐인 이런 내가
muneojyeo beoril nae gaseume sangcheo boda deo keun sangcheoppunin ireon naega

사랑해 널 사랑해 이 외침이 네게 들리면
saranghae neol saranghae i oechimi nege deullimyeon

단 한번 만이라도 단 한번 만이라도 따뜻하게 날 안아줘
dan hanbeon manirado dan hanbeon manirado ttatteutage nal anajwo

너 때문에 흘리는 이 눈물 때문에 내 가슴에 멍이 들어
neo ttaemune heullineun i nunmul ttaemune nae gaseume meongi deureo

참 많이 아파 조금 건드리기만 해도 해도
cham manhi apa jogeum geondeurigiman haedo haedo

무너져 버릴 내 가슴에 상처 보다 더 큰 상처뿐인
muneojyeo beoril nae gaseume sangcheo boda deo keun sangcheoppunin

여기가 아파
yeogiga apa

İzleyecek olanlara iyi seyirler :) Çevirisini de bizim sadness yapıyor daha ne olsun :)

Bu da trailer



Güncelleme
15.03.2012


Diziyi izlemeyi tamamladım ve şimdi ham bilgi olmayan gerçekci yorumlarıma geçeyim. Dizi uzun süre çok sıkıcı gitti. Bunda Hyang Gi'nin annesi olacak kadının rolüde fazlaydı. Devamlı bağıran çağıran etrafındakilere hakaret eden bir insan tiplemesine tahammül ettik dizi boyunca. Onun ve ailelerin içinde olmadığı bölümler daha iyiydi. En başta yazdığım gibi ölüme giden bir kadın ve arkasında bıraktıklarını anlatıyor dizi. İkili son anda bu hastalık sayesinde bir araya geliyor. Çünkü Ji Hyung (Kim Rae Won) evlenmek üzeredir. Nişanlısı Hyang Gi çocukluktan beri ona yanıp tutuşan birisidir ve çok saftır. Temiz kalpliliğiyle dizide artı puan aldı benden. Ama her zaman temiz kalpli olmak hiç faydalı değil gibi geliyor bana. Asıl sorun ailelerin evliliğin iptali ve başka bir kadını sevdiğinin duyulmasından sonra patlıyor. İşte beni de sıkan bölümler buralardı. Sonra Ji Hyung onu tekrar kazanmak ve evlenmeye ikna etmek için çok uğraşıyor ve başarıyor. Onun bu hastalıktan kurtulamayacağını bile bile. Lee Seo Yun dizideki herkesi ağlattı diyebilirim. Ona karşı kin besleyen ne kadar insan varsa hastalığını öğrendikten sonra yüz seksen derece değişti. Hele o halasının kızı olacak cadoloz.

Dram dizisinde bile gülünecek şeyler bulabilen ben şu görüntüye ne güldüm :)


Burada halası Seo Yun'un evinde temizlik yaparken Seo Yun onun kim olduğunu unutarak tekmeliyor ve kocası ona engel olmaya çalışıyor sonrasında. Dizide vurgulanarak devamlı tekrarlanan sözle son noktayı koyuyorum.

Teşekkür ederim. Seni Seviyorum. Özür Dilerim.

3 yorum:

leithygurumi dedi ki...

merak ettim valla, kolay kolay dizi izlemem ama bunu izleyesim geldi :)

Neo dedi ki...

Bende izlerim belki. İndiriyorum zaten bölümlerini. Gelecek yorumlarda önemli benim için :)

Adsız dedi ki...

Rae-Won hayranı olduğumdan hiç bir dizisini kaçırmadım şimdide bu dizide iki beğendiğim oyuncu ile birlikte 8. bölümdeyim yorumu okuyayım dedim sonra vaz geçtim spoi yemeyeyim ^^ dizi zaman zaman sıkıcı olabiliyor ama ilgiyi kesmiyor^^ izleyen birilerini bulmakda güzel ..^^Sadness'e çok çok teşekkürler ^^
Not :Blogu ilk ziyeretimde bu diziyi görmek ayrı bir mutluluk^^)

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts