1 Temmuz 2013 Pazartesi

Miracle in Cell No.7 (2013)

Yedi Numaralı Hücredeki Mucize



Yıl 1997, Lee Youn-Gu zihinsel engelli bir babadır. İşlemediği bir suç yüzünden idam cezası alır. Öldürülen kızın babası bir savcıdır. Düzmece ifadelerle onu suçlu durumuna düşürmüşlerdir. Lee Yong-Gu hapiste cezasının infaz edileceği günü beklerken hapishane avlusunda bir kavgada koğuş arkadaşının hayatını kurtardığı için ona ne isterse yapacaklarını söylerler. O da kızı Ye-Sung'u ister. Kızını oraya sokarlar ve olaylar başlar. Çok geçmeden gardiyanlar kızı fark eder. Lee Yong-Gu hücre cezası alır. O esnada hapishanede bir yangın çıkar. Lee Yong-Gu hapishane şefini bu yangından kurtarır. İlk başlarda koğuş arkadaşları da dahil olmak üzere hapishane şefi de ona çok sert davranıyordur. Ancak böyle bir kişi olmadığını anlayacaklardır. Onu oradan kurtarmak için koğuş arkadaşları ve şef de dahil olmak üzere ona yardım etmeye karar verirler.







Etkileyici bir dram filmi. Komedi unsurları da bolca var tabi. Küçük kızın oyunculuğu takdire şayan. Kadrosu da oldukça iyi bir film. Çevirisini de yapmak bana nasip oldu. Buradan veya buradan indirebilirsiniz.

İlk başta çevirmeyi düşünmüyordum ama filmi çok beğendiğim için yavaş yavaş çevireyim dedim. Çeviri duyurusunu başka bir arkadaş yapmıştı ama uzun zamandır bekliyordu. Böyle bir filmi daha fazla beklemesin kimse diye tamamlayıp gönderdim ben de. İyi seyirler. Bu seneye damgasını vuracak bir film Miracle in Cell No.7.





4 yorum:

leithygurumi dedi ki...

Çeviri için ellerine sağlık. Sayende izledim filmi :)

Neo dedi ki...

Teşekkür ederim :) Beğenmişsindir umarım.

leithygurumi dedi ki...

Bu filmi türkçe altyazısı çıkar çıkmaz izledim. Harikaydı benim açımdan :) Ayrıca iyi ki de çevirmişsin.

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

o kadar iddialı bir yazı ki illaki izlenecek.
her ne kadar dram sevmesem de :(

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts