17 Mayıs 2011 Salı

Hello Ghost (2010)

Hellowoo Goseuteu





Uzun bir aradan sonra herkese merhaba öncelikle. 1 aylık bir ayrılıktan sonra eve döndüğümde geride kaldığım dizileri tamamlamaya çalıştım. Bu sürede 49 Days ve Midas'ı izledim. Midas'ın 6.bölümünü hızlı hızlı geçtim. Farkettim ki dizi sıkıcı bir yöne doğru gidiyor. Devamını henüz izlemedim. 49 Days'in yeni bölümlerini ise merakla bekliyorum. Neyse gelelim bugün kü izlediğim filmi yazmaya.


Tae-hyun Cha'yı hepiniz tanırsınız. Ben ilk olarak My Sassy Girl'de izlemiştim. Sonrasında izlediğim bütün filmlerini beğendim. Filme indirdiğimde şöyle kısaca atlaya atlaya bakıp sıkıcı bir film galiba diyerek kapatmıştım. Bugün izlemeye karar verdim. Güzel bir kurgu olmuş. Komedi ağırlıklı bir film beklerken yine bir çok duyguyu yaşatmayı başaran bir film olmuş.

Psikolojik sorunları olan Sang Man ismindeki bir genç dünyada tek başına hayatda kalmaya çalışan, yetiştirme yurdunda büyümüş bir yetimdir. Artık yaşamdan bir ümidi kalmadığı için devamlı intihar teşebbüsünde bulunuyordur. Bu süreçde kafayı üşüttüğünü de fark etmektedir. Çünkü etrafında tanımadığı dört tane hayalet onun peşini bırakmıyorlardır. Onun bedenini kullanarak yapmak istemediği şeyleri yaptırıyorlardır. Fakat o hayaletler daha çok aklını kaçırması gerekirken onun hayatını düzene sokacaklardır. Hangi tür bir hayalet bunu yapar ki?

3 yorum:

Oh Yoon Joo dedi ki...

Cha Tae Hyun oyunculuğuyla her filmi bambaşka bir yere taşımayı becerebiliyor. Hello Ghost filmi eğlenceli başlayıp ummadık anda içimi burkan bir film oldu...

Neo dedi ki...

Yorum için teşekkürler :) Böyle olması filmi daha bir güzel yapmış. Farklı duygular yaşatan filmleri severim.

leithygurumi dedi ki...

Filmin sonu beni ağlattı... :(

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts