8 Eylül 2012 Cumartesi

"A Love to Kill" (2005)

Ölümüne Aşk




Oyuncular




Tavsiye: Yazıya başlamadan önce dizinin dile pelesenk olan şarkısını vermek istiyorum. Okumaya başlamadan önce bunu dinlemeye başlayın.



Bok Gu karizmasıyla kızları kendine çeken bir adamdır. Mendil değiştirir gibi kız arkadaş değiştiren Bok Gu sonunda Da Jung'da durulur. Hala peşinde kızlar dönüyordur ve onlardan birinin intihar girişimi ile dizi başlıyor.

Bankacının kızı köprüye çıkmış intihar etmek için bekliyor.

Umursamaz gözlerle kızın atlamasını bekleyen Bok Gu.

Eun Suk yeni parlayan bir aktris'dir. Zamanında ünlü olmadan önce Bok Gu'nun abisi Min Gu ile çıkıyorlardır. Ünlü olduktan sonra Eun Suk'un üvey annesi onları ayırır. Tamamen paragöz bir kadındır. 

Eun Suk'un üvey annesi.

Bok Gu'nun abisiyle arası da iyi değildir. Daha doğrusu ona dargındır. Yıllardır arayıp sormadan ortalıktan kaybolmuştur. Dahası abisinin Eun Suk ile çıktığını bilmiyordur bile. Günlerden bir gün arkadaşları abisini bulduklarını söyler. Kaldığı eve giderler ve oda da aktris Eun Suk'un posterlerini görürler. Hepsi onun bir hayranı olduğunu düşünmektedir.






Daha sonra abisiyle görüşen Bok Gu'ya abisi gerçeği de anlatmaz. Buluşmalarının hatrına bir kutlama yaparlar. Çatı katında bira içerlerken elektronik bilboard'da aktris Eun Suk'un nişanlandığı haberi görünür. Bunu gören abisi oraya doğru yürümeye başlar ve farkında olmadan aşağı düşer. 



Uzun süre komada kaldıktan sonra sadece boynunu oynatabilecek kadar bir duruma gelir. Bu esnada Bok Gu haince planlar kuruyordur Eun Suk için. Koruması olarak işe girer ve ona her yerde eşlik eder. Zamanla onun büyüsüne kendini kaptırır.

Eun Suk'un yaşamı göründüğü gibi mükemmel bir hayat değildir. Küçükken annesi ile midye toplarlarken annesi kaçak zannedilerek gözlerinin önünde vurulur. 



Bunun etkisinde kalan Eun Suk ne zaman deniz ürünleri görse şoka girer. Bu arada Eun Suk'un nişanlandığı haberi doğru değildir. Çok zengin bir iş adamının oğlu ona tuzak kurmuştur ve kendi itibarını korumak için görüntülenmelerini nişanlıyız diye duyurmuştur.

Zengin iş adamının oğlu Kim Jun Sung.

Eun Suk tamamen suçsuzdur. Hem üvey annesi hem de zengin iş adamının oğlu tarafından oyuna getiriliyordur. Min Gu ile ayrıldıklarından sonra da (üvey annesinin Min Gu'ya yalan söyleyerek ayrılmalarını sağlamasından sonra) o yine Min Gu'yu aramak için oturduğu yere gelip duvarlara notlar bırakıyordur.


Tabii bunlar kazadan önce oluyor. Eun Suk'un başını bela bir türlü bırakmaz. Bok Gu zamanla her şeyi anlıyor. İntikamından vazgeçiyor ama abisi yarı felç durumda ve hala Eun Suk'u bekliyordur. Onun sesiyle hayata tutunmuştur. Bok Gu'nun gösterdiği fotoğraflarla tepki vermeye başlamıştır. Aşkını kalbine gömen Bok Gu onlara engel olmaya çalışsa da Eun Suk, Min Gu'yu bulacaktır. Ancak onu çoktan aklından silmiştir bile. Artık Bok Gu'yu seviyordur. İki arada bir derede kalmıştır ama içinde biraz da olsa Min Gu'ya sevgisi hala vardır. İki eski sevgili artık birlikte olabileceklerdir. İlk başlarda durum iyiyken abisi bu şekilde yaşamaktan ve ona yük olmaktan başka bir işe yaramadığını düşünerek onu kendinden uzaklaştırmaya çalışır. Kardeşinin de söylemese bile onu sevdiğinin farkındadır. Bu yüzden de yine alçak gönüllülüğünü gösterip onlara yol vermeye çalışıyordur.

Da Jung

Bir diğer tarafta da Da Jung vardır. Hiç bir beklentisi olmadan Bok Gu'yu seviyordur. İki aşk arasında kalmıştır Bok Gu. Ne yapacağını bilemez ama dizinin adın da anlayacağınız üzere bir türlü kopamayacaktır Eun Suk'tan.


Dram yönü çok ağır olan bir diziydi. Çoğu kişiyi izlerken sıkmış gördüğüm kadarıyla. Hele bir yerde Bok Gu'nun salya sümük ağlaması var ki direkt diziyi bırakma sebebi olabilir :)

Dizinin masaüstü için duvar kağıtları ve fan çalışmalarıyla yazımı sonlandırıyorum.












4 yorum:

Adsız dedi ki...

pek çok kore dizisi izlemiş biri olarak diyorumki izlediğim en güzel kore diziydi.
böyle ağır bir konuyu işlemek kolay değil
ama bence a love to kill,bunu başarabilmiş
ayrıca Bi rain harika bir aktör.
koreli oyuncuları severim ama hiç biri
Bi rain kadar doğal ve estetiksiz bir yüze
sahip değil belkide o yüzden kendisini ayrıca severim tabi bir bayan olarak sevimli ve sıcak gülüşüde üzerimde etki yaratıyor o ayrı bir mesele diziyi çok özetlemişsin dediğiniz gibi
şarkısını güzel şarkısını dinleyerek yazınızı okudum teşekkürler.

Aysemiin dedi ki...

Bu diziyi de yıllar önce başlayıp ancak finalleyebildim daha dün gece hem de :) Ama kaldığım yerden değil baştan başladım Cain And Abel gibi kopukluk yaşamamak için. Ne desem bilemiyorum ki... Cidden aşırı ağır bir dramdı. Bildiğim kadarıyla Misa'nın yapımcılarından çıkmış bu dizi. Belli oluyor, sonlar hep aynı acı verici, kahredici, iz bırakıcı :/ Birçok bölümü "Bokgu! Abine de sana da başlarım kahrettin kendini de, kızcağızı da, beni de!" diye bağırarak izledim :D Kore'de kuzenlerle evlenilmeyeceğini biliyordum ama abisinin eski sevgilisiyle birlikte olunmaz diye bir kural da mı var ya o.O Niye bu kadar günahtı, cehennemdi, ayıptı takıntısı yaptılar ki? Bizdeki dizilere bakınca bunlar bize çok masum geliyor haliyle :D Ah Köpek Bokgu! Abinin son sözlerini neden dinlemedin? TT Kahrımdan öldüm yemin ediyorum :'( Bu arada Rain'in oyunculuğuna tam not verdiğimi söylemek istiyorum. Min Ah ne kadar güzel bir kadın ya *.* Hayran kaldım bu dizide, bebek gibi yüzü var. Hemcinslerimin aksine ben seviyorum bu kadını. Dizide o ağladı ben ağladım TT Umarım çabuk atlatabilirim diyor ve dizinin şarkılarını dinleyip biraz daha kahrolmaya gidiyorum >.<

Neo dedi ki...

:)) Shin Min Ah yı ilk My Mighty Princess filminde izlediğimde tuhaf gelmişti pörtlek gözleriyle :) Pek de güzel gelmemişti açıkcası. Ama bir çekiciliği vardı nedense. Sonraki film ve dizilerinde güzelliğini onayladım ama. Diziye gelince yazımda da bahsettiğim gibi ağır bir dramdı. Kızın başına gelmeyen şey kalmadı :/

Adsız dedi ki...

Rain ve muhteşem oyunculuğu adam boşuna Hollywood'da başrol film çevirip MTV ödülü kazanmadı

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts