4 Ağustos 2011 Perşembe

3 Idiots (2009)

3 Aptal




Üniversite yıllarında tanıştıkları arkadaşlarını arayan Farhan ve Raju ona kendini rakip gören Chatur ile birlikte yola koyulurlar ve onu aramaya başlarlar. Chatur ile Rancho'nun girdiği iddiaya göre 10 yıl sonra aynı yerde buluşacaklar ve kimin daha iyi yerlere geldiğini göreceklerdir.



Film kısaca böyle özetlenebilir ama öyle değil. Biraz detaya girmek istiyorum.

Film bana önerildiğinde komedi filmi diye biliyordum. Facebook'da sınavda yaptıkları bir hile videosu vardı onu görünce merak ettim. Daha sonra twitter'da Aishmyn ve diğer arkadaşların konuştuklarını görünce daha fazla beklemeden izleyeyim dedim.


Filmden çıkarttığım sonuç eğitim sisteminin öğrencileri yarış atı gibi yetiştirdiği ve hiç kimsenin istediği şeyi yapamadığıydı. Komedi'nin yanında dram birazda hindistan havasını filmde bulmanız mümkün. Özellikle uyuz olduğum danslarını :) Senaryo başarılıydı. Filmde dikkatimi çeken bir ayrıntı ise profesörü oynayan adam.



Gerek hareketleriyle olsun gerek yüz yapısıyla bana American Pie filmindeki profesörü anımsattı. Başrol oyuncusu Aamir Khan'da iyi bir oyunculuk çıkartmış. Onun oynadığı karakter biraz Slumdog Millionaire tarzı olmuş. Sonuç olarak güzel bir filmdi. Tavsiye ederim :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

baş rol oyuncusu ve face deki video dan dolayı bu filmi merak eden biri de benim .ne dersin izlemeye değer mi :)

CrocuS dedi ki...

Harika bir film:) Hiç uyuz olunur mu danssız hint filmi mi olur.Müzikleri ve dansları,en bayıldığım :))

Neo dedi ki...

@winpohu izlemeye değer bir film. en azından güzel mesaj vermiş :)

@CrocuS bana sanki filmden sıkılanları güldürmek için yapılmış bişey gibi geliyor. gülüyoruz gerçi güzel oluyor ama her filmlerinde olması artık bayıyor :)

Yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar :)

Adsız dedi ki...

Film, hem konusu hem de oyunculuktan dolayı mutlaka izlenmesi gereken bir film.

Unknown dedi ki...

"ol iz vel"

Süperdi...

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts