1 Mart 2011 Salı

Midnight FM (2010)





Konusu Güney Kore filmlerinde çokça gördüğümüz rehin alma, çocuk kaçırma ve sonrasında gelişen olaylar üzerine. Ancak bu filmi onlardan ayıran özellik katilin bunu radyo istasyonunda çalışan DJ, Ko Seon-yeong (Su-Ae)'nin programının son gününde canlı yayına bağlanması ve evinde kızlarına bakan ablasını rehin almasıyla başlar. Canlı yayında istekleri karşılanmazsa sevdiklerine zarar vereceğini söyler. Bütün dinleyicilerin şahit olduğu olay sayesinde katil egosunu tatmin ediyordur. Daha öncede bir çok cinayet işleyen seri katilin bu sefer ki hedefi Ko Seon-yeong'un küçük kızıdır. Eve girdiğinde çocukları bulamayan katil, Ko Seon-yeong'un ablasını rehin alır ve canlı yayında istediği şarkıları çalmazsa öldüreceğini söyler. Polise haber vermemesini de ikaz eder. Ko Seon-yeong hemen polisi arar ve gerçekten evde olup olmadığına bakmalarını ister. Eve giden polislere kardeşiyim diye kapıyı açan katil polisleri etkisiz hale getirir ve ablasının ayak parmağını keser. Türlü türlü isteklerde bulunup çocukların nerede olduğunu öğrenmeye çalışır. Ko Seon-yeong'un küçük kızı konuşamayan bir çocuktur. Ko Seon-yeong son yayınından sonra kızını yanına alıp Amerika'ya gitmeyi düşünüyordur. Ameliyat olmasını ve düzelmesini sağlamanın en son yolu budur. Fakat önünde büyük bir engel vardır.

Temposu ve sapıklık derecesindeki saplantılı kişilikleriyle bahsettiğim klişe durumundan bir nebze olsun sıyrılmış bir film. Çok fazla bir şey beklemeden gerilim filmi sevenlerin izleyebileceği türde bir yapım. Su-Ae yine oyunculuğunu konuşturmuş.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

AZRA.bu akşam siteye girdim gördüm yazıyı okudum açıp izledim :)ben böyle seviyorum işte aniden karşıma çıkacak ve izleyeceğim :)filme gelince gerçekten yazdığın gibi çok çok değil ama iyi bir film zaten Su-Ae Athena'dan oyunculuğunu çok beğenmiştim burda da çok iyi oynamış. sen tanıtmaya ben de izleyip tanımaya devam edeceğim:)kalemine sağlık.DİP NOT yorumlarımla sıkıyorsam da kusura bakma çünkü beğendiğimi yazmayı paylaşmayı seviyorum:) ve sanırım buraya daha çok yorum bırakacağım...

Neo dedi ki...

Çok teşekkür ederim Azra :) Sıkılır olur muyum hiç? Yorum gelince aksine seviniyorum. Yorumlarını eksik etme sen :) Ben elimden geldiğince yazmaya devam edeceğim.

Adsız dedi ki...

AZRA ahahaha bu gazla oturur izlediklerimin hepsine yorum yaparmışım :))

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts