9 Ocak 2013 Çarşamba

Source Code (2011)

Yaşam Şifresi



Filmi Bluray olarak indirmiştim fakat tesadüf bu ki Ekim 2012 zamanlarında haftasonu kursunda ingilizce altyazıyla izledik. Filmin tamamını ingilizce altyazıyla izlememize rağmen anladım ve evde tekrar da izlemedim.

Konusuna gelince; Bir trene bomba yerleştirilmiştir ve şehir merkezinde bomba patlatılır. Patlamadan yaralı olarak kurtulmayı başaran Colter çok gizli bir ekip tarafından uyutularak bilinç altına girilir. Ondan her defasında olayı tekrar yaşaması istenir. Defalarca aynı sahneleri yaşayarak dikkatini çeken bir şeyler olup olmadığını öğrenmeye çalışıyordur ekip. Bu sayede trene bombayı yerleştireni bulmayı amaçlıyorlardır. Bunda daha önce başarılı oldukları için bu seferde iyi bir sonuç bekliyorlardır. Komuta merkezinde görevli olan Colleen Goodwin ile aralarında iyi bir bağ oluşacaktır. Ekibin diğer üyelerinden habersiz olarak Colter'a da yardım edecektir.




Biraz da paralel evrenler konusuna değinen filmi başarılı buldum. İzlemeyenlere tavsiye edebilirim.

1 yorum:

morumsubalon dedi ki...

ben de izledim, sürekli aynı döngüde olması, adamın gidip gidip gelmesi sıkmıştı beni.

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts