4 Ağustos 2011 Perşembe

"The Greatest Love" (2011)

En Büyük Aşk





Dram türlerinden sonra gülmek için bir dizi izlemem gerektiğini hissettim ve bu diziye başladım. İlk başta başlamayı düşünmüyordum ama gelen olumlu yorumlardan(özelikle winpohu'nun blogundaki yazıdan sonra) sonra daha fazla kendimi tutamadım. Kısaca konusu;

Dok Go jin mesleğinde çok başarılı ve egosuda bir o kadar yüksek olan kendini beğenmiş bir aktördür. Gu Ae Jun ise eski bir kız grubunun üyesi ve lideridir. Grup üyeleri arasında olan anlaşmazlıklar ve bir takım olaylar yüzünden grubu dağıtmıştır. Bu yüzden kariyeri yerlerde sürünüyordur artık. Aradan 10 yıl geçmiştir. Şimdilerde menajerliğini yapan abisiyle birlikte güç şartlar altında şov dünyasında tutunmaya çalışıyordur. Tesadüf eseri bir gün Dok Go Jin ile karşılaşırlar ve kader ağlarını örer :)



Cha Seung Won'u daha önce Athena dizisinde izlemiştik. Oradaki sert rolünden dolayı da bu dizideki karakterine pek alışamadım dizinin yarısına kadar. 8.bölümde ise olmuş bu adam dedirdi. Bir takım klişeler dışında iyi bir diziydi. Özellikle sonu.


Bu resim tabii ki sonundan değil ama dizide çok güldüğüm yerlerden biriydi ekleyeyim dedim :)

Her kore dizisinde olduğu gibi sadece gülerek bir diziyi bitiremezsiniz. Mutlaka hüzünlenmeniz hatta ağlamanız lazım. Bunun için gerekli şartları ve müzikleri de diziye eklemişler. Buyrun öyleyse.

Dizinin OST'lerini yandaki şarkı listesinin 66-69 arasındaki parçalarında bulabilirsiniz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

diziyi beğenmene sevindim . ben çok eğlenmiştim evet hüzünlü kısımları da vardı ama beni pek etkilemedğinden en çok güldüğüm dizilerden oldu :)

ha bir de o göndermeli müziklerini çok sevdim .
yazı da güzel olmuş ellerine sağlık :)

Neo dedi ki...

teşekkürler winpohu :) sayende izlemeyi düşünmediğim diziyi izledim. gülmek için en ideal dizilerdendi evet. müzikler dışında bazı kıyafetlerle de gönderme yapılmıştı o diziye :) o dizideki astarı kopuk çanta muhabbetinde olduğu gibi bunda da dok go jin'in gu ae jun'u giydiği elbise yüzünden küçümsemesi. kendine değer vermediğini söylemesi direk bana ilgili diziyi hatırlattı. O yüzden bazı kişiler benzetme yapmış olabilir. Dizi başlamadan önce söylentiler vardı. Ama tamamen alakasız bir yapım olduğunu gördüm.

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts