6 Haziran 2011 Pazartesi

GLove (2011)




Kim sang-nam Güney Kore'nin en iyi beyzbol oyuncularındandır. Fakat asiliği, içkiye olan düşkünlüğü yüzünden bir çok defa ceza almak zorunda kalmıştır. En son olarak bir kavgaya karışmıştır. Ceza olarak işitme engelli çocukların bulunduğu bir okula gönderilir ve onlara beyzbol çalıştırması söylenir. Bu cezayı çekmek için okula zoraki gider. Orada karşılaşacağı bir çocukta kendi gençliğini görür. Her ne kadar engelli olsalarda onlara neler yapabileceklerini öğretecektir.

Marathon filmini izlediyseniz hikayesi ona benziyor biraz. Gençlerin azimleri, mücadelesi görülmeye değer. Spor ve dram türünü seviyorsanız bu filmi de seveceksiniz.

Filmde en çok güldüğüm kısım şurasıydı.

Kim Sang-nam: "Bildiğiniz gibi çocuklar için buraya gelmem kuruldan özür dilemek maksatlıydı ama işe yaramadı. Size hoşça kalın deme sebebimi söylemek gerekirse, sizin hepinizi düzerim. Bana bakın!

Odadakilerden biri: Şimdi burada kafamı buluyorsunuz?

Kim Sang-nam: Bunu da düzerim.

Odadakilerden biri: Bu adam gerçekten?

Müdire: Bir şey sorabilir miyim? Neden?

Kim Sang-nam: Çocuklara beyzbol öğretmeye ilk başladığımda onlara
hiçbir şeye güvenmeyin dedim.

Bir atletin güvenmesi gereken tek şey
çalışırken döktüğü teridir. O yüzden onlar da öyle yaptı.

Çocuklara küçümseyip acıyarak bakan insanları korkutup, ezip evlerine göndermelerini söyledim.

O yüzden böyle yaptılar. Çocuklar şu anda ne yapıyor biliyor musunuz?

Deliler gibi koşmak istedikleri yerde değil de... bir odada kilitliyken ne düşündüklerini sanıyorsunuz?

Dünyada yaşıyorlar ama, başkalarının kararları onların isteklerini silip atıyor.

O yüzden yapmak isteyip de yapamadıkları bir şey olduğunu bile hala bilmiyorlar.

Ama siz bunu şimdi öğreteceksiniz. Bu ne iyidir ne kötüdür denemek zamanı mı şimdi?

Bu eğitimse düzerim!

Bu okulsa onu da düzerim!

Bizler yetişkinsek bunu da düzeyim!"



2 yorum:

Aishysmn dedi ki...

Marathon filmini izlemiş ve çok beğenmiştim. Favori filmlerim arasındadır ama bu filmi nedense indirmeye elim yanaşmadı. Sanırım beysbolu sevmiyorum :D Spoiler kısmı iyi fikir tebrik ederim. İzlemediğim için okumadım ^^

Neo dedi ki...

Filmi izledim ama bende anlamadım beyzbol'un nasıl oynandığını :) Bende sevmiyorum o yüzden :P Teşekkür ederim. Orası filmde en fazla güldüğüm yerdi.

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts