16 Kasım 2011 Çarşamba

Bu aralar ne izledim

İzleyip de yazmaya gerek duymadığım filmleri yazacağım bu yazıda. Çok geniş bir yazı olmayacak sadece bir kaç aydır izlediğim filmleri yazacağım.

Hizmetçi olarak çalıştığı ev sahibinin tacizine uğrayıp daha sonra onunla ilişkiye giren Eun-yi-Li'nin yaşamını ve başından geçen trajik hikâyeyi anlatıyor. Tasvip etmediğim şeyler olduğu için filmi hiç beğenmedim ve benden 4 puan aldı. Biraz erotizm görmek isteyenler izleyebilir tabii.





_______________________________________________________________________

Başarılı bir dedektif ve pazarlama şirketinde borçları olanları telefonla arayarak ödemelerini hatırlatan bir kadının hikâyesidir bu. Dedektife artık kadının aramalarından gına gelmiştir. Tesadüfen bir gün çantası çalınan kadın o karakola gelir. İkili ilk görüşte birbirlerinden etkilenecek ve ne kadar iyi insanlar olduğunu söyleyecektir. İltifatlar vs. Ama telefonda devamlı kavga ettikleri kişiler olduklarını anlamayacaklardır. Komedi ve romantizmin bir arada olduğu film benden sadece 5 puan alabildi.




         
_____________________________________________________

 Bildiğimiz Alis Harikalar Diyarında'nın yeni bir versiyonu. Hikâyeyi bilmeyen yoktur zaten. O yüzden konuya değinmeden görsel efektlere geçeceğim. Çoğu yerde başarılı olsa da bazı yerlerde çok sırıtmış. O yüzden puanı da düşük verdim. 5 puan. Filmin sonundaki Avril Lavigne şarkısı güzeldi. Dinlemek için tıkla





 ________________________________________________________

İlk filmi izleyenler konuyu bilir. Bu üçlü kafayı bulunca inanılmaz şeyler yapıyor :) Başlarına iş açan Alan ile aralarına mesafe koymuş olan Stu evlenmek üzeredir. Aşık olduğu kız Taylandlıdır ve düğün orada olacaktır. Phil arkadaşları Alan'ı da davet ettirmek için ısrar eder ve sonunda Stu dayanamaz onu da götürür. Yine aynı senaryo tekrarlanır. Sondaki o meşhur fotoğraflar yine var. Daha da bel altı hemde. Faklı bir konusu olmadığı için 5 verdim.


3 yorum:

tarih84 dedi ki...

The Hangover serisini biraz eğlenmek için izlemeyi düşünüyorum bir süredir.

alice izlemedim düşünmüyorum da bu uyarlama tarzı benlik değil.

bad couple artık alışılagelmiş senaryolardandır diyerek es geçmiştim baktım ki haklıyım.

The Housemaid filmini jung woonun kankası oynadığı için izledim malum ileride kayınbiladerim olacak:) neyse filmi aslen ben beğendim feci çarptı manyak bunlar yuh dedirtti. erotizm sahneler vardı lakin kore filmleri hele ki cans ta adaya olmuşsa illa oalcaktır diyerek başladım. kıza pek masumane bakamayacağım kız baştan adamı çekici buldu ve olaya izin verdi. asıl olay adamın eşi ve kaynanasıydı çok acımasızcaydı yaşananlar. işte erkek heryerde erkek para var gayri meşruda olsa benim dölm size ne mantığı tasbip etmiyorum ama yinede çok iyi sahneler vardı hani. hizmetçinin intikamı süpperdi.

Neo dedi ki...

Jung Woo'nun kankası haha iyi güldüm. Sonu ile ilgili özellikle bir şey yazmadım ama çocuğun üstünde büyük etki bıraktı. Gereksiz bir şeydi bence. Yapmasa da olurmuş.

tarih84 dedi ki...

o konuda haklısın olan zaten sabi sübyana oldu diğer hepsi yaptıklarının bedelini ödedi.

jung woo ile bu oppa neredeyse ergenlikten beri kanka:) benim müstakbel kayınbiladerim:)

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts