15 Kasım 2018 Perşembe

Innocent Steps (2005)

Innocent Steps (2005)

Masum Adımlar



Young-Sae çok yetenekli bir dansçıdır. Kazanacağına kesin gözüyle bakılan yarışmada bir komploya kurban gider. Partneri yarışmaya çok az bir süre kala en büyük rakibiyle yarışmaya katılır. Bu da yetmezmiş gibi dans ederken tuzak kurulur ve dizini bir daha dans edemeyecek şekilde sakatlar. Dans hayatı artık bitmiştir. Tek geçim kaynağı yeni dansçılara dansın temel ilkelerini öğretmektir. Çin'den kaçak yollarla getirilen bir kıza daha eğitim vermesi istenir. Kabul eder ancak kızın hiçbir dans bilgisi yoktur. Bunu görünce onu kovmak ister ama kız çaresizdir. Umutsuzca ona tutunur. Her dediğini yapmaya çalışır. Başta bu işin olmayacağını düşünen Young-Sae zamanla Chae-Rin'in azminden etkilenir. 3 ay gibi kısa bir süre sonra yarışma vardır ve onu en iyisi yapmak zorundadır.

Normalde bu kadar etkileyici bir film olmasını beklemiyordum. Ancak filmin ismindeki gibi masum bir aşk hikayesini de içinde barındırdığı için beni etkiledi. Beni bilenler Moon Geun-Young'un oyunculuğunu beğenmediğimi bilir ancak bu filmde beni şaşırttı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts