Son zamanlarda Güney Kore sinemasından az film çıkıyor farkında mısınız? Bu nedenle mi bilmiyorum ama bende yavaş yavaş japon sinemasına yönleniyorum sanırım. Şöyle bir düşündümde japon sinemasından çok fazla film izlememişim buna rağmen izlediğim her yapım neredeyse kaliteliydi. En son izlediğim Confessions filminden sonra bu yöne doğru bir eksen kayması yaşadığımı fark ettim.
Şöyle bir izlediğim japon filmlerini listeleyeyim ve verdiğim puanlara bakalım.
2 yorum:
yazı için teşekkürler .ısmarlama oldu biraz ama sağ olasın :)kore sineması birbirine benzemeye başladı artık .bende japon sinemasına doğru kayıyorum.bir kaç film izlemişimdir heralde her seferinde bu adamların aklı bizim gibi çalışmıyor diyorum.death note üçlemesini ve tabi ki miyazaki'leri izledim ama orada öyle bir film var ki survive style 5 bu filmi anlatamam bile :) görsellik ,müzikler ,ilginç bir senaryo .
Rica ederim :) Benim içinde iyi oldu böyle bir liste yapmak. Survive Style 5+ filmi absürdlük konusunda çok iyiydi. Hele öyle bir sonu vardı ki. Kopardı beni :) Burada yazmışım zaten filmi.
http://scnneo.blogspot.com/2010/11/survive-style-5-2004.html
Yorum Gönder