19 Nisan 2017 Çarşamba

Twenty (2015)




Fragman

Oyuncular


Liseden beri arkadaş olan Chi-Ho, Dong-Woo ve Gyung-Jae artık 20 yaşına girmişlerdir. (Not: Korede 20 yaş yetişkinlik yaşı sayılıyor.) Artık çalışma hayatına adapte olmaları lazımdır. Biri zenginlik içinde yüzerken, diğeri fakirdir. Bir diğeri ise üniversite okuyordur ve yüksek mevkide birisi olmaya çalışıyordur. Tüm bunların yanında bir de aşk hayatları vardır. Çoğu zaman güldüren o yaşın toyluğuyla yapılan hatalar konu edilmiş. Eğlenceli bir komedi filmiydi.



2 yorum:

Pekara dedi ki...

Yazılarınızı zevkle okuyorum. Bu filmi de izleyeceğim en kısa sürede...

Aforizmik Bilge dedi ki...

Blogunu mu değiştirdin bana mı öyle geliyor?
Uzun zamandır göremiyordum seni. Yeni buldum.Neyse sonuçta bulmak önemli.
Film güzele benziyor. Listeme ekledim.

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts