17 Ocak 2015 Cumartesi

John Wick (2014)




Konu Özeti:

John Wick eskiden kiralık katillik yapan bir adamdır. Bir kadına aşık olur ve bu işi bırakır. Mutlu ve huzurlu bir hayatı vardır. Ancak bu mutluluğu uzun sürmez. Eşi kanserden hayatını kaybeder. John darmadağın olmuştur. Eşi kendi durumunu bildiği için önceden ona bir emanet bırakmıştır. Kendi köpeğini. Not kağıdında şu yazıyordur. "John, üzgünüm. Yanında olamadım. Hala bir şeylere ihtiyacın var. Sevecek birine. O zaman bununla başla. Çünkü araba, sayılmaz. Seni seviyorum, John. Bu hastalık günden güne kötüleşiyordu. Ve artık huzur buldum. Sen de bul. Bu güne kadarki en yakın dostun...Helen. "



John köpeğe alışır ve hayatını yoluna koymaya çalışıyordur. Bir gün benzinlikte arabası üzerine biri ile muhabbete girer. Arabanın fiyatını sorarlar ona o da satılık olmadığını söyler. Daha sonra arabadaki köpeği görür ve köpeğine hakaret eder. John'un en değer verdiği kişinin emanetine böyle bir laf edilmesi onu sinirlendirir ve karşılık verir. Sataşan adamın yanındakiler araya girer ve büyümeden konu kapanır. Ancak akşam evine aynı kişiler gizlice girer ve John'u gafil avlayıp döverler. Köpeğini de öldürürler. Arabasını da çalmışlardır. John artık sonuna kadar gidecektir. Eski günlerine dönecektir. Tek kişilik bir ordu John Wick.

Yorum:

John Wick kaç tane adam öldürdü sayamadım. Ama kafayı bozup bunu sayan olmuş :) İnternette araştırınca 76 tane adam öldürdüğünü yazmış birisi. Bakınız.

Aksiyonun hakkını vermiş yine Keanu Reeves. 47 Ronin'de uzak doğu dövüş sanatlarında bir ustayı oynuyordu bu filmde buna silahları da eklemiş. Konu basit olsa da sürükleyici bir atmosferi var. İntikam filmlerini hep sevmişimdir. Sonunu da düzgün yapmışlar.



Bitmeye yakın kendini neden bıçakladığını anlamadım. Böyle ölürse çok dandik bir son olur dedim ama son bir hamleyle kurtardılar sonunu da.

Aksiyon yönü ve güzel müzikleriyle iyi vakit geçirtecek bol katliamlı bir film John Wick. Beni etkilemez diyorsanız buyurun. Ve son olarak John Wick'i kızdırmayın. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts